حتما تاکنون مدیران سازمان ها یا صاحبان کسب و کارهایی را مشاهده کردهاید که بدون حضور مستمر در محل کسب و کار و یا نظارت مستقیم و هر روزه به عملکرد کارکنان خویش، توانستهاند کسب و کارهایی توسعه یافته و بالغ در سطح ملی و بین المللی ایجاد نمایند. نام کسب و کارهایی نظیر آدیداس ، استار باکس و ... را شنیدهاید که کیفیت محصولات و خدمات آنها در همه شعب به یک اندازه مطلوب است. این موضوع چگونه انجام می پذیرد؟
مهندسی و مدیریت فرآیند های کسب و کار به معنای تعریف و پیادهسازی فرآیندهای اصولی انجام کار، تبیین ساختار سازمانی مناسب، انتخاب بهترین زیرساختهای فناوری اطلاعات برای پیشبرد آن و پیش بینی مکانیزم هایی مناسب برای کنترل عملکرد آن میباشد. سیستمسازی در کسب و کار با شناخت، تببین، بسترسازی، توسعه، فرهنگ سازی و نظارت بر انجام صحیح، کارا و اثربخش وظایف سازمانی شکل میگیرد و به سازمان کمک میکند با ضرب آهنگی یکنواخت و دلنشین برای مشتریان و سایر ذینفعان سازمانی ارزش آفرینی نماید.
کنفرانس مهندسی و مدیریت فرآیند های کسب و کار با هدف ترویج و انتقال دانش رویکرد فرآیندی، سازماندهی(طراحی ساختار سازمانی)،تببین شرح وظایف و همچنین انتخاب و استقرار موفق نرمافزارهای سازمانی برنامه ریزی شده است. در این کنفرانس که با جمعی از خبرگان، فعالان صنایع، صاحبان کسب و کار و پژوهشگران برگزار می گردد، تجارب موفق و آخرین دستاوردهای حوزه مهندسی و مدیریت فرآیند های کسب و کار ارائه می گردد. همچنین مدل ارزیابی بلوغ مهندسی و مدیریت فرآیند های کسب و کار که توسط تیم برگزار کننده این کنفرانس طراحی شده است، به منظور بهرهبرداری کسب و کارهای ایرانی و بین المللی رونمایی خواهد شد. علاوه بر این کلیه علاقهمندان و فرهیختگان حوزه مهندسی و مدیریت فرآیند های کسب و کار میتوانند مقالات کاربردی و تجاری(white paper) خویش را به منظور داوری و انتشار در رسانه های کنفرانس در سایت این کنفرانس بارگذاری نمایند.
1402© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد